Brabus представив найшвидший Mercedes GLE Coupe – 3.2 секунди до “сотні”
Під капотом у Brabus 900 Rocket Edition знаходиться двигун 4.0 V8, робочий об’єм якого збільшили до 4407 куб. див. У силового агрегату нові турбокомпресори, ковані поршні з подовженими штоками, інший колінчастий вал, більш продуктивні системи подачі палива, впуску та випуску. Все це працює під оригінальною прошивкою та видає до 900 к.с. та 1250 Н·м. Прибавка в порівнянні з вихідним GLE 63 S 4MATIC + Coupé склала 288 к.с. та 400 Н·м.
Мотор поєднується з 9-ступінчастим “автоматом”, яким також можна керувати вручну. Розгін з місця до першої «сотні» у нової розробки Brabus займає всього 3.2 секунди, що на 0,1 секунди швидше Porsche Cayenne Turbo GT. І якщо в цьому показнику перевага модифікованого GLE Coupe ледь помітна, то по «максималці» рівних немає – у того ж Cayenne GT обмежувач встановлений на 300 км/год, у Lamborghini Urus – на 305 км/год, а Bentley Bentay 306 км/год.
До речі, звичайний GLE S 4Matic+ Coupe навіть із опціональним пакетом AMG Drivers прискорюється з 0 до 100 км/год за 3.8 секунди, а максимальна швидкість обмежена на 280 км/год.
Разом з доробками агрегатів і ПЗ новий Brabus 900 Rocket Edition отримав оригінальний карбоновий обвіс, колісні диски Brabus Monoblock діаметром 23 або 24 дюйми, нові вуглець-керамічні гальма і чотириствольний вихлоп з нержавіючої сталі. Фахівці з Боттропа також змінили налаштування пневмопідвіски та перешили салон. При цьому кожен автомобіль, а їх буде зібрано 25 примірників, персоналізують під побажання замовників.
Гарантія на нову ракету встановлюється терміном на три роки або 100 000 км пробігу. Мінімальна вартість – 381 тис. євро.