Чому у фарах утворюється конденсат: 5 основних причин
Під час експлуатації автомобіля з’являються не тільки проблеми з лампочками у фарах, що перегоріли, але й оптика може, що називається потіти, коли на склі зсередини фар з’являється конденсат. Поговоримо детальніше про те, чому утворюється у фарах конденсат і як усунути подібні проблеми.
ПОЯВА КОНДЕНСАТУ ПІСЛЯ МИЙКИ
Якщо такий конденсат у фарах з’являється після миття автомобіля, то подібне свідчить про порушення герметичності фари, внаслідок чого всередину потрапляє насичене вологою повітря. Щоб вирішити таку проблему, необхідно буде відкрити капот, після чого почекати близько 20 хвилин. Зазвичай цього часу достатньо, щоб весь конденсат випарувався, і до наступної мийки подібні проблеми турбувати автовласника не будуть.
ПОСТОЯНА ПОЯВА КОНДЕНСАТУ
Якщо конденсат у фарах вашого автомобіля з’являється постійно, то в подібному випадку необхідно бити на сполох, оскільки така підвищена вологість може призвести не тільки до суттєвого погіршення освітлення дороги, але й відзначаються несправності оптики, після чого автовласника чекатимуть суттєві витрати на ремонт. . Через постійний конденсат у фарах збільшується ймовірність короткого замикання, що здатне не тільки вивести з ладу блок керування фарами, а й призвести до займання автомобіля.
Також при тривалому знаходженні конденсату всередині фари відзначається вихід із ладу металевих елементів світлотехніки. З’являється корозія та окислення, після чого лампочки руйнуються раніше часу, потрібна їхня заміна, що суттєво збільшує витрати автовласника. Тому необхідно буде визначити причини, через які на поверхні плафона осідає конденсат.
ПРИЧИНИ ПОЯВИ КОНДЕНСАТУ У ФАРАХ
Прийнято виділяти кілька основних причин появи конденсату у фарах автомобіля:
1. Вентиляційні канали фар, що забилися.
2. Пошкодження герметичного шару між корпусом і склом.
3. Тріщини скла.
4 Порушення герметичності проводки, що використовується.
5. Тріщини та сколи самої фари.
Як ви можете бачити, існує безліч причин, через які з’являється конденсат усередині фари. В окремих випадках це навіть конструктивні особливості світлотехніки, виробник змінював їх за гарантією або давав рекомендації, як усунути такі неполадки. У кожному конкретному випадку ремонт та усунення подібних несправностей відрізнятимуться залежно від типу освітлювального приладу та конкретних поломок.
За наявності серйозних пошкоджень корпусу часто потрібна заміна фари. Причому фахівці рекомендують міняти їх парою, тому що в такому разі вдається забезпечити однаковий рівень освітлення дороги з лівої та правої фари у темну пору доби. В крайньому випадку можна виконати полірування фар, відновивши їхню початкову прозорість. В останньому випадку автовласник отримує можливість суттєво заощадити на такому ремонті.
ПІДВІДЕМО ПІДСУМКИ
Якщо всередині фари з’являється конденсат, то подібне свідчить про втрату герметичності світлотехніки. Якщо таке відзначається лише після миття машини, то все, що потрібно буде зробити – це підняти капот і просушити фари півгодини і більше. Однак, якщо конденсат утворюється постійно, необхідно бити тривогу, виконувати перевірку світлотехніки і усувати наявні несправності.